sábado, 4 de junio de 2011

Variables descriptives de l'activitat educativa presentada


Context general:
Edat dels aprenents: dels 16 anys en endavant 
Tematica de que tracta: Despertar de la consciencia
Tecnologies utilitzada: Internet: canals del youtube: silencioyapertura / despertaralser / libreamor; Web propia: www.despertarlaconsciencia.org ; e-mail ; programa editor de videos I-movie.
Tipus d’educacio: Educacio no formal. Professor de meditacio 
Localitzacio de l’activitat educativa: Internet
Tipus de connexio:    adsl o wifi, privat o public
Localitzacio dels recursos tecnologics: Internet
Situacio socio-economica dels estudiants: de tots els nivells.

Informacio del professor
Teaching Experience: 19 anys.
Teacher Technology Experience/Skill Level: domini eficiant i eficac dels programes utilitzats.
Objecius:
Activitats planificades: Seleccio i sintesis en l’edicio dels videos. Interioritzar, comprendre i experimentar . 
Nivell d’aprenentatge esperat: Experimentar-se en pau, planitudi amor. Aixo suposa un aprenentatge del tot significatiu, en descobrir la naturalesa de qui realment som, despertar de la il.lusio de l’ego i del funcionament de propi de la ment. Aprenentatge individual I compartit.
Tipus d’activitat: Introspeccio.
Realitzacio de l’activitat:
Tecnologies utilitzades: Youtube, e-mail, programa I-movie
Rao per la que s’utilitza aquesta tecnologia: per la flexibilitat temporal i espacial que permet.
Naturalesa de l’activitat: Introspeccio i experiementacio individual d’una nova visio sobre un metix, el mon i la naturalesa de les experiencies i del Ser. 
Dificultats trobades: el voler coses que no estan presents en la realitat d’ara (ex: voler trobar-se en persona amb el professor i no poder ser per la distancia). Tambe alguns problemes tecnics en aplicar la tecnologia.
Estrategies utilitzades envers les dificultats: acceptacio: estar obert al moment tal i com es.
Ajuda / assistencia rebuda: puntual, d’alguns amics.
Rol del professor: facilita i reflex.
Rol de l’estudiant: explorador, particep i implicat en el propi proces de creixement personal.
Resultats:
Observacions: els aprenents s’experimenten mes en pau.
Avaluacio de l’aprenentatge: a partir del nivell de consciencia que reflexen els aprenents.
Llicons apreses: el potencial comunicatiu i educatiu de les TIC. La necessitat d’expressar-me de manera clara, senzilla i conscisa per a facilitar l’aprenentatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario